Najczęściej zadawane pytania w branży SEO - część 3

29 stycznia 2018

9. Czy szybkość wczytywania strony jest ważnym czynnikiem?

Nie tak dużym, jak niektórzy mogą myśleć, ale tak, wpływa to na pozycjonowanie stron internetowych. Jeśli twoja witryna ładuje się wystarczająco szybko, nie będzie to miało wpływu. Jeśli jednak Twoja witryna potrzebuje 10 sekund na wczytanie, nie będzie zaskoczeniem, jeśli Google zdecyduje się obniżyć ranking.

19 stycznia 2018

10. Czy liczba stron, które zaindeksowałem w Google, ma znaczenie?

Tak, to ma znaczenie. Im więcej indeksowanych stron, tym więcej wyników uzyskasz w Google. Należy jednak wziąć pod uwagę, że jakość jest o wiele ważniejsza niż ilość. Dlatego lepiej posiadać 10 wartościowych podstron zamiast stu bezużytecznych artykułów, których nikt by nie chciał przeczytać.

17 stycznia 2018

11. Ile kosztuje pozycjonowanie?

Koszt SEO sprowadza się do dwóch głównych czynników:

  • Branża, w której chcesz rywalizować,
  • Rozmiar i jakość Twojej witryny.

Ustalając cennik pozycjonowania może być również pod uwagę wiele innych czynników, takich jak wcześniejsze prace wykonane na twojej stronie. Są chwile, kiedy inne firmy SEO wykonały dobrą pracę, aby nam pomóc, a innym razem, gdy inne firmy SEO wykonały tak wiele złych prac, będziemy musieli poświęcić czas i pieniądze, aby usunąć tę pracę.

11 stycznia 2018

12. Gdzie mam rozpocząć moją strategię SEO?

Co dotychczas zrobiłeś? Jeśli odpowiedź brzmi nic, będziesz musiał użyć jednego z narzędzi SEO do przeprowadzenia audytu strony. Umożliwi to znalezienie i naprawienie uszkodzonych linków. Upewnienie się, że wszystkie metatagi są w porządku i sprawdzenie szybkości ładowania strony. Search Console ma również świetne narzędzie "Błędy indeksowania", oprócz innych narzędzi, które pomagają zdiagnozować szybkość i użyteczność witryny. Gdy Twoje bieżące strony są już w porządku, poproś o badanie słów kluczowych i zacznij publikować trochę treści!

6 stycznia 2018

13. Czy pozycjonowanie stron umarło?

Nie, SEO nie umarło. SEO jest wciąż istotną częścią marketingu online; i chyba że sposób, w jaki szukamy treści drastycznie się zmieni, będzie trwał długo. Firmy szukające bezpośrednich klientów i konwersji mogą zaniedbać SEO na rzecz bardziej bezpośrednich, ukierunkowanych metod, takich jak płatne wyszukiwanie i płatne usługi społecznościowe; ale firmy inwestujące w pozycjonowanie inwestują długoterminowo. SEO jest opłacalne, rzuca szeroką sieć i pozwala potencjalnym potencjalnym klientom odkryć Twoją markę na własnych warunkach.